Статті
На шляху до пошуку свого неповторного місця на педагогічній палітрі України ліцей пройшов наповнений кропіткою працею шлях.
Формування цілісної гармонійної особистості здобувачів освіти, розвинених інтелектуально й особистісно, творчо й нестандартно мислячих, що володіють необхідними компетентностями, психологічно й фізично здорових, соціально адаптованих та ґендерно соціалізованих- стратегічна мета ліцею. У пошуках ідеальної освітньої моделі заклад брав участь у багатьох освітніх інноваційних проектах, випробовував ефективність різних підходів до освіти. Проте завжди стрижнем школи залишалась ідея ґендерної рівності як ключового складника безпечної та дружньої до дитини школи. У тому ж напрямку ліцей розвивається й зараз, вибудовуючи власну освітню траєкторію та авторську модель школи. Природно, що інтеграція України в європейський та світовий соціокультурний простір передбачає створення умов для самореалізації особистості в будь-якій сфері життєдіяльності суспільства, а також створення рівноправних ґендерних відносин, що є відображенням ґендерної свідомості особистості, важливим чинником формування якої є система освіти, що ґрунтується на врахуванні ґендерного підходу й визначає своєю метою передачу та поширення знань, системи життєвих цінностей і норм. Ґендерні відносини, ґендерні стереотипи, відмінності в поведінці та сприйманні статей, норми й правила поведінки, жіночі й чоловічі статусні позиції формуються з дитинства сім’єю, освітнім закладом, змістом освітнього процесу. Саме тому «Престиж» своїми пріоритетними завданнями вважає вивчення впливу взаємодій з батьками, однолітками, педагогами на особливості становлення ґендерної ідентичності хлопців і дівчат, реалізацію ґендерного компонента в змісті освітніх програм, навчальних посібників і уроку та складанні педагогічних рекомендацій для роботи, спрямованих на розвиток ґендерної індивідуальності.